کلاس هفتم

همکلاسی های عزیز هفتمی به وبلاگ ما خوش آمدید

کلاس هفتم

همکلاسی های عزیز هفتمی به وبلاگ ما خوش آمدید

کلاس هفتم

این وبلاگ فقط و فقط مخصوص هم کلاسی های هفتمی هست
و امیدوارم از اخبار و مطالب به خوبی استفاده کنید

بایگانی

آموزش مشاهده کارنامه پیشرفت تحصیلی

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
mahdi ma

نظرات  (۶)

هرچی تایید میزنم می گه که رکوردی ثبت نشده چندبارم این کاروکردم اماجواب نمیده کدملی ام هم درست وارد می کنم!
چیکارکنم؟
سلام دوست عزیز باید صبر داشته باشید تا خود سازمان پیشرفت تحصیلی کارنامه های دانش آموزان  مدرسه تون رو به مدیر مربوطه ارسال کنه
بعد شما به راحتی میتوانید کارنامه تون رو مشاهده کنید
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۱۸ محمد علی فلامرز
چرا جواب امتحان پیشرفت تحصیلی مرحله سه رو نمی بارید تو سایت

۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۸ محمد علی فلامرز
سلام
من محمد علی فلامرز دانش اموز مدرسه نمونه دولتی ان دیشه (متوسطه اول) کلاس هفتم هستم از شما خواهش مندم که کارنامه ها را یک بار دیگر برسی کنید چون من نسبت به درستی کارنامه بنیه علمی مرحله سه شک دارم چون بعضی از سوالات را جواب ندادم اما برایم غلط گرفته اید و احساس میکنم بعضی از سوال هارو اشتباه برایم تصحیح کرده اید ومطمئنم که رطبه من از این که هست با تر است 
خیلی ممنون
۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۰ باران هشتم
چرا وقتی کدملی را می زنم کارنامه ام نمیاد؟
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۴ مهدی نعمتی
چرانمرات  رانمی گدارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی