کلاس هفتم

همکلاسی های عزیز هفتمی به وبلاگ ما خوش آمدید

کلاس هفتم

همکلاسی های عزیز هفتمی به وبلاگ ما خوش آمدید

کلاس هفتم

این وبلاگ فقط و فقط مخصوص هم کلاسی های هفتمی هست
و امیدوارم از اخبار و مطالب به خوبی استفاده کنید

بایگانی

آزمون پیشرفت تحصیلی استان فارس مرحله دوم (94/12/10)

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

بسم الله ارحمن الرحیم

 

آزمون پیشرفت تحصیلی استان فارس در تاریخ

 

94/12/10 در تمامی مدارس (متوسطه دوره اول) استان فارس 

 

برگزار گردید.

 

جهت نمایش نتایج آزمون به وبسایت

 

www.sanjeshcenter.com

مراجعه فرمایید.

  دانلود کلید سوالات پایه هفتم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۰
mahdi ma

نظرات  (۴۳۶)

سلام دوست عزیز
از وبلاگت دیدن کردن،مطالب جالبی بود.
شمام به وبلاگم سر یزن.
آدرس: denj-meysam.blog.ir
مال کلاس نهم اسون بود فقط سوالات فارسی وعلوم مزخرف تشریف داشتن.
سوالات هشتم هم اسون بود . مال ما هم فارسیش سخت بود؟
کی جواب هفتم می آید؟

خدا میداند.
خدایا 12 ساعت بعد از آزمون چه حالیه پر استرسه
اخه نتایج ازمون کلاس هفتم کی می اد دارم دیوونه میشم به خدا
حالا میا 
پراسترس ؟؟؟!!!!!چه چیزاااااا!!!!
نازی ولش کن بابا 
آزمون نهمی ها واقعااااااااا آسون بود فقط دقت میخواست
واقعا    باید میشنستی درس میخوندی آسون بود 
اوووووووووه چقد حاضر پس چرا حرف نمیزنین؟ نکنه خدای نکرده لالین یا شاید دستاتون مشکل داره؟نچ نچ نچ برای همتون دعا میکنم شفا پیدا کنین
بچه ها سلام من در شهر لامرد هستم به نظر شما من با ایم نمرات چندم هستم           قرآن100.          پیام های آسمان 100.       عربی100.                           ادبیات 88.23.        علوم      66.23.      زبان 100.       ریاضی93.33.     مطالعات 90
میگم راستی مگه نگفتن این وبلاگ فقط و فقط برای همکلاسی های هفتمیه اینجا فقط منم اعتراض میکنما؟ فک نمیکنید جمع هفتمی های رئیس وبلاگ خیلی سرده؟
زهرا خانوم بستگی به  هم کلاسی هات تو مدرسه داره باید ببینی اونا چیکار کردن 
راست می گی ها آخه من هم نمی دونم این کلاس هشتم و نهم اینجا چی کاره هستند???!!!!!!،،،!!

ممنون همتا جان خیلی از راهنمایی هایت ممنونم.تو اهل کجایی و کلاس چندمی??
خیلیییییی آسون بود به جز علومش سلام من کلاس هفتمم
کیا هفتمین؟
من شهرستان داراب  بخش جنت شهرم   کلاس نهم  خخخخ میدونم اینجا نباید باشم اما دیگه برا نتایج اومدم 
خانم یا اقای IQعلوم که اسون بود من فکر میکنم یه غلط داشته باشم. فارسی سخت بود من با 3غلط ریاضیم 2غلط علومم1غلط دیگه غلط ندارم.راستی کی میتونه جواب منو بده که سوال 37 که سوال فارسی بود چی میشه؟
 یه نفر هفتمی.؟؟شرمنده آغا یا خانم یه نفر من نهمم  سوالاتونو ندیدم که جوابتو بدم 
هه

نازی خودت هه.من نمیدونم کی این هشتم و نهمیا رو راه داده واقعا.

کلید سوالات پایه 7و 8و9 در ساعت 21و30دقیقه در سایت www.sanjeshcenter.ir
کلید سوالات پایه 7و8و9 در ساعت 21و30دقیقه در سایت www.sanjeshcenter.ir

اخه کلید سوالات هفتم یکیش درست نیست؟؟؟
قسمت اخبار در وب سایت زیر را بخوانید www.sanjesh center.ir  
شما چطور کلید هفتم را نگاه کرده اید

اخبار هم غیر از اینکه پاسخ برگ ازمون دستشون نرسیده چیزی ننوشته؟

سلام دوستان عزیز تا دقایقی دیگر کلید سوالات را برایتان قرار میدهیم
ما اختیارداریم میام  اینجا یه نفراگه ناراحتی دیگه مشکل خودته بعدشم دوست دارم بگم هه به کسی مربوط نیست.
یه نفر آجی نازیم راس میگه   خخخخ هه
خخخخخ چه باحاله این همه داخل سایتن  بعد هیشکی هیچی نمیگه  هههههه
آقای mahdi ma شما میدونید کی کارنامه ها را می زنند بر روی سایت می زنند ???!!!!
هلی جان  مگه تو قسمت خبر سایت سنجش نرفتی وقتی زدن  اعلام میکنن  تو قسمت خبرشون 
آخه بیا نگاه کن همتا من خیلی استرس دارم.!!!استرس!!!دارم دیوانه میشم

استرس چی ؟؟  خوبه که  آزمون مدرسه نیست دیوونه ای یا برا این چیزا استرس داری بابا  وللش  سر موقع که باید نتیجش بیاد میاد    تو به خودت استیرز  وارد نکن  پیر میشی خانومم  خخخخخ             حالا چندمی؟؟ هفتم ؟؟
اوووی این 18 نفره چرا فقط مینگرن چشاتون لوچ میشه هاا   حداقل یه نظر بدین  خخخخ
نچ نچ نچ   ......!!!!
هفتم

بابا کی جوابش میاد؟ مردم از بس شور زدم . چرا به احساسات ما اهمیت نمیدین؟ فقط بلدین ادعا کنین
چرا نمیاین از خودتون دفاع کنین؟ شما که برای اینجور کارا زبونتون بیست متر میشه
هانی زیادجوش نزن ما هم مثل تو می خوایم که نتایج سریع بیاد پس آروم باش برو استراحت کن وگرنه از استری میمیری !!!خخخخخخخخخخخخخ!!!

سلام احتمالا فردا شب نتایج کارنامه ها بر روی نرم افزار مشاهده  کارنامه زده شود . پس به سایت www .sanjesh center .ir   بروید ونرم افزار         مشاهده کارنامه را دانلود کنید.
همتا می دونستی خیلی بی ادبی
به سه روش میتوانید کارنامه خود را قبل از کارنامه چاپی ببینید: 
1_ ارسال کدملی به سامانه پیامکی3000101007 
2_ دانلود ونصب نرم افزار مشاهده کارنامه بر روی تلفن همراه 
3_ مشاهده کارنامه از طریق سایت 
              
                                        .www.sanjesh center. com 
            
         با تشکر 
پاسخنامه ای که منتشر شده است تمامی گزینه ها درست واقع شده است و مشکلی ندارد پس لطفا اعتراض نکنید .
اگر اخباری به دستم رسید فورآ به شما گزارش خواهم داد.
پاسخنامه ای که آورده شده از سوی اداره آموزش و  پرورش تایید شده است.
اگر سوالی داشته باشید می توانید از من بپرسید. 





              با تشکر
سوال 63 در بخش علوم جواب صحیح گزینه4 یعنی نمودار3 است پاسخنامه هم این را تایید کرده است. بچه ها شما اگر کمی دقت کنید می فهمید که نمودار3 
تغییر حجم ماده الف با سایر مواد می باشد.  
 
   با تشکر 
من هم با نظر اطلاعیه درباره سوال موافقم . 
من هم همین طور . 
من هم همین طور به نظ. من هم نمودار 3 می شود.
بسیار عالی....♡
  اولاآغاا یا خانوم حالا چر اااا  مگه   چیکار کردم  ا؟؟        دوما  نه نمیدونستم خوبه که جنابعالی بهم گفتین وگرنه از بی خبری میمردم     @--@
همینم خوبه که می دونستی
ممنون هلی جون ولی من تا جواب سوالا رو نبینم خیالم راحت نمیشه
سایت سنجش استان فارس بسته شده است . احتمالا به خاطر این که کارنامه ها را بر روی سایت
بزنند.

   با تشکر
ببخشید همتا خانوم من از طرف دخنر یا پسر..........ازت معذرت می خوام.معلومه خیلی بی ادبه چون.....
وب سایت سنجش استان فارس بسته شده است. اگر باز شود من در این وبلاگ به شما اطلاع رسانی
خواهم کرد . فعلا به سایت مراجعه نفرمایید.

با تشکر
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۵۷ سنجش پیشرفت تحصیلی
سلام به تمامی دوستان وبلاگ هفتم تا فعلا وب سایت آزمون پیشرفت تحصیلی بسته شده است
لطفا به سایت مراجعه نفرمایید. ما خودمان در حال پیگری هستیم بنابراین نگران نباشید . ما تا یکی تا
دو روز دیگر نتیجه ها را بر روی سایت قرار می دهیم و همین طور از طریق پیام به شما ار سال خواهد شد و همین طور از طریق نرم افزار اندروید می توانید کارنامه خود را مشاهده فرمایید .
                                                                 با تشکر
                                                   اداره آموزش و پرورش استان فارس
                                                سنجش پیشرفت تحصیلی استان فارس
                                                         معاونت آموزش متوسطه
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۲ سنجش پیشرفت تحصیلی
لازم است بگویم دوستان وبلاگ لطفا استرس نداشته باشید.
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۶ سنجش پیشرفت تحصیلی
هر سوالی که داشته باشید می توانید از من بپرسید من تا ساعت24 روز جمعه در اختیار شما دوستان
وبلاگ هستم و از آقای mahdi ma بسیار تشکر می نمایم.

                                                    با تشکر
                                      سنجش پیشرفت تحصیلی استان فارس
سلام دوستان عزیز من باید از دوستان گرامی "سنجش پیشرفت تحصیلی و اطلاعیه" تشکر فراوان کنم از اینکه اطلاع رسانی بسیار خوبی داشتند
همان طور که می بینید وبسایت پیشرفت تحصیلی استان فارس بسته شده و احتمالا طی ساعات آتی باز خواهد شد
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۷ سنجش پیشرفت تحصیلی
ممنونم آقای mahdi ma باز هم اگر اطلاعیه ای به دستم رسید در این وبلاگ می گذارم و ممنون که این وبلاگ را فراهم کردید . وبلاگ شما بهترین وبلاگ است.
پاسخ:
خواهش میکنم دوست گرامی
من هم تشکر می کنم از شما آقا  mahdi ma. من امروز می خواهم به سفر بروم و تا سه روز نیستم. خدا حافظ !!!
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز
سفرتان خوش و بی خطر
از اطلاعیه و سنجش پیشرفت تحصیلی  خیلی خیلی ممنون   و متشکرم که اخبار و اطلاعات رو به ما میدن  
فاطمه خانم از طرف کی ؟؟و چرا ؟؟؟منظورتون رو نفهمیدم 
منظوری نداشتم گفتم شاید نارحت شده باشید در ضمن من نمی دونم که کی بوده
فاطمه جان  منو نمیشناسی   هه    نگران نباش  خانومی من   انقد  تحمل حر ف دارم و با جنبم این در برابرش هیچه     حالا هر کی بوده   ولش کن حتما  مشکلی چیزی داشته  بدبخ   خخخخخخ 
تورو خدا بگید کی نتایج می ایدتوسایت
سوال 37میشه2
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۸ سنجش پیشرفت تحصیلی
کیمی جان درسته پاسخ سوال 37 می شود گزینه 2 پاسخنامه هم این را تایید کرده است. 
فاطمه جان ما داریم در حال تصحیح پاسخ برگ های استان هستیم وتا تصحیح نشود سایت باز نخواهد شد شما هم صبور باشید.
     
 با تشکر
خیلی ممنون از زحماتتون.فقط این وسط برای کلاس نهمیا هم یه فکری بکنین.
سلام  بچه ها کلید سوال 32 مگه اشتباه نیست؟
بچه ها کسی جز آیه های تمدن نیست؟
ممنون سنجش پیشرفت تحصیلی اره سپیده من جز ایه های تمدن هستم
فاطمه جون مال کدوم استانی؟
سلام بچه ها من هنوز تازه واردم ولی بیشتر از شما ها صحبت می کنم
سلام سپیده جون من هم جز ایه های تمدنم
صحرا خانم شما مال کدوم استانی؟
اسنان فارس
فاطمه خانم سری قبل تو استان چندم شدی؟
گلم😚
622
ایمیلت  رو بهم میدی؟
استان فارس
من همش صد زدم اول ستان مال منه
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۳۴ سنجش پیشرفت تحصیلی
آقای .......... سلام اسم شما کیست ? آیا مطمن هستید که همه اش 100 زده اید و برای کدام شهر استان فارس هستید? 
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۳ سنجش پیشرفت تحصیلی
با سلام من تا ساعت 24 امشب در اختیار شما هستم زیرا فردا میخواهم به یک سفر بروم و نمی توانم اطلاعات به شما بدهم. امیدوارم هر چه زود تر موسسه آموزشی 7 استاد نتایج را اعلام کند. شما هم به خداوند توکل کنید و آرامش خود را حفظ کنید.  
 
     با تشکر 
سلام سنجش پیشرفت تحصیلی میشه بگید حداقل فردا نتایج ازمون رو سایت ممنون میشم
سلام سپیده میشه بگی شما کلاس چندمی ومال کدوم شهری
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۴ سنجش پیشرفت تحصیلی
فاطمه جان منظور تو این هست که به تو بگم فردا نتایج را روی سایت بزنند یا نه?
اره دیگه.
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۶ سنجش پیشرفت تحصیلی
من هنوز اطلاعات دقیقی ندارم ولی می فهمم که همکارانم با دستگاه مشغول تصحیح پاسخ برگ ها میباشند. احتمالا تا یکی دو روز آینده نتایج اعلام شود.

       با تشکر
اینگل مه ایخون فیل بکنن هوا اخو یه برگیه زی تصحیحش بکنین.
بازم ممنون پیشرفت تحصیلی.یه فکری هم به حال نهمیای بدبخت هم بکنین.囧
سلام چرا هر چی سایتو می زنم باز نمیشه؟؟؟؟

۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۱ سنجش پیشرفت تحصیلی
تا زمانی که پاسخبرگ ها تصحیح نشود سایت باز نخواهد شد.
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۳ سنجش پیشرفت تحصیلی
با سلام توجه کنید کسانی که اهل شیراز هستند می توانند به نرم افزار مشاهده کارنامه کارنامه خود را مشاهده کنند البته در چند شهرستان دیگر هم زده اند ولی نه کل شهرستان ها. البته اول نرم افزار را بروز رسانی کنید
 
 با تشکر       موسسه آموزشی 7 استاد             سنجش پیشرفت تحصیلی 
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۵ سنجش پیشرفت تحصیلی
به زودی سایت سنجش باز خواهد شد.
من هفتم هستم و از شهرستان بوانات
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۳ سنجش پیشرفت تحصیلی
با سلام من تا توانستم اطلاعات را از سازمان سنجش فارس و موسسه آموزشی 7 استاد اخبار را به شما بدهم  . من می خواهم به یک سفر بروم  . من تا یک هفته 
نیستم . من از شما هم کاران و دوستان وبلاگ خداحافظی می نمایم.                 خدا حافظ  

               با تشکر 
         اداره کل آموزش و پرورش استان فارس 
    معاونت دوره اول متوسطه استان فارس
         سنجش پیشرفت تحصیلی استان فارس 
       موسسه آموزشی 7 استاد استان فارس
چه وبلاگ مزخرفی اینکه نتایجو نشون نمیده . آشغال عوضی 
بابا این که جواب نیست احمق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای یه نفر به توچه؟؟
چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااا
جواب های ازمون پیشرفت تحصیلی فارس رو نمیدید
هر بار میام تو سایت جوابش نیومده
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
عالی 
هههههه آقا یا خانم خنگ اینقدر فیس نذار میشه گزینه 3 قابل توجه یه نفر....
به خدا دیگه خسته شدیم چرا جواب آزمون هفتمی ها مرحله دوم استان فارس کی میادددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهای یه نفر اسمت چیه؟
هفتم امده مان هشتم نیامده
ای خدااااا خستم شدم بس اومدمو نتایج نبود ... اخه کی اعلام میشه هاااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
وای من عالیییییی دادم 

کسی کیتونه منو راهنمایی کنه؟ 
سوالات آزمون پیشرفت تحصیلی نهم رو می خوام مرحله دوم که چن روز پیش برگزار شد.
بچه ها کسی ایمیلش رو نمیدی؟
ایمیل منو خواستید سپیده خانم؟
m_bahramian68@yahoo.com
veryyyyyyyyyyyy tanks
یا ابرفضل,ایمیل میخوای چکارسپیده خانوم؟؟؟؟
سلام خیلی سخت بود نمی دونم چرا من هر چی می رم نمی تونم ببینم جواب رو وایییی لطفا دیگه جواب ها رو اعلام کنید متشکرم از شما 
چرا وقتی کد ملی میزنی باز نمیشه؟ هه خیلی جالبه وقتی هم کد ملی نمیزنم مال یه کسی دیگه میاد
اطلاعات کجایی؟ جون من بیا جوابمو بده

کسی نیس بیاد جواب منو بده؟

IQاسمم هرچی هست . نتایجی که از خودم اعلام کرده بودم اشتباه بود من تو شهرستان اول شدم تبریک بگید؟؟؟؟

ممنون از کیمی جون و سنجش پیشرفت تحصیلی بخاطر پاسخ به سوالم اخه معلممون اشتباه گفته بود. در جواب سپیده خانم بگم منم جزء ایه های تمدنم.
سلام. لطفا استان خوزستان رو هم بزارین.
یکی نیست تبریک بگه؟؟؟
اینجانب نازی واهالی شهرستان ممسنی موفقیت شمارو تبریک میگوییم.:-)
متشکرم.
فارسی سخت بود من ریاصی 100 زدم


افرین به اقا صالح؟
من فقط مطالعات دو تا غلط دارم!!آخ نرسیده بودیم،بقیه 100..(دارابی ام)
کلاس نهمم،دارابی کی هس اینجا؟؟
میگما چرا مطالعات نهم سوال آخر،یک میشه؟؟چرا سه نمیشه؟؟معلممون گفت سه..ولی پاسخنامه یک!!!!
امیر حسین؟؟         من دارابی ام برا چی ؟؟     ...  تویی؟؟   فعلا  برگه آزمون در دسترسم نیس وقتی نگا کردم میام بهت میگم 
منم کلاس نهمم.اما میشه گزینه یک نه سه.
نازی خانم،شما چقدر غلط دارین؟؟خوب دادین؟؟کی عضو آیه های تمدنه؟؟
در ضمن به نظرم منو با یکی دیگه اشتباه گرفتین،همتا خانم!!!!
سلام من بچه کازرون هستم روستای کمان کشی-سیف اباد هستم ولی ساکن کازرون هستیم کلاس هشتم هستم مدرسه موحد 
اره خوب دادم .زیاد غلط ندارم, شاید۵تایی داشته باشم.
معدلتون چقدر شده؟فضولی نباشه!!
۱۹/۹۳صدم.
مرسی..
خواهش....مال خودتون چنده؟؟؟
امیر حسین خان فکر نکنم    مال خود دارابین یا بخش و روستاهای اطراف ؟؟      حالا بگذریم سوال آخر مطالعات میشه گزینه یک اگه برین  درس 16 رو از صحفه107و صحفه بعدش قسمت بالا بخونین متوجه میشین که  گزینه یک درسته 
همتا واقعاکه......:-(
من تو مدرسه شدم اول تو منطقه نهم

همتا خانم،میدونم که داراب باغ ملی،فلکه انقلاب،فلکه الله...داره،در ضمن من معدل بیستم از یکی از دهستان های داراب..
ما هنوزم به درس ۱۶ نرسیدیم!!خخخخخ
کی کارنامه ها میآید
19/67 ,ولی مدرسه من نمونه دولتی است
غیر دولتی ببخشید

میگم واقعا خیلی گنده این امتحانه 
من نمیدونم هدف این آزمونا چیه؟؟والا توی آزمونای ورودی مدارس خاص نمیان از این جور سوالای آسون و سطحی سوال بدن که...
توی اون آزمونا سوالات عمقی و مفهومی (بسیار فرا تر از کتاب درسی)درسی است که ما باید اونا رو حتی توی کتابای کمک درسی هم پیدا نکنیم!!!
ضد حالی اینجا شروع میشه که سه سال خرخونی میکنی،اونوقت میبینی که میخان تیزهوشان رو بردارن..حالا فقط میمونه مدارس نمونه دولتی که ماشالا ۹۰ نفر میگیرن و همه مث چه عرض کنم وارد این مدارس میشن..
غرق در کتاب،نتیجه....
اوه اوه  نه  با واااا     کوتاه  بیا آغ امیر حسین حالا برو تو دولتی مگه ازت کم میشه  والا هر کی بخواد  یه چیزی بشه تو پایین ترین سطح مدرسه ها هم به خواسته اش میرسه      حالا بگذریم منم  تو یکی از بخشای نزدیک داراب زندگی میکنم جنت شهر          شما چطور به درس 16 نرسیدین  ؟؟   بخش نا مه ای که برا مدارس میاد  موقع درس دادن و حتی  درسی رو که باید  باشین تایین  میکنه ما الان مطالعات درس 21 هستیم تا قبل از عید حد اقل باید  تا این حوالی درس داده باشین   نمیدونم والا 
یه سوال دیگه   شما تا کی میرین مدرسه منظورم اینه که کی میخواین برا عید تعطیل کنین ؟؟    لطفا همه اگه امکانش هست جواب بدن 
چه وضعشه ماله هفتم رو بزارید
ای بابا...
من مغرور نیستم،این نظامیه که ما رو موش آزمایشگاهی میکنه...
طوری که ما نمیدونیم سال دیگه کتابامون چیه و حتی توی چه مدرسه ای درس میخونیم!!!
هر روز یه اتفاق جدیدی میفته...
از طرف دیگه استان هم برنامه هاش به هم میریزه..
من تا دوشنبه هفته دیگ میرم مدرس...طرح یه روز برا فرداس و من معلم ریاضی ام...آخخخخجججججوووون
در ضمن همتا خانوم نگران ما نباش..ما تو عید مطالعاتو علومو خرخونی میکنیم...
اینجا بو عید میاد.."ده خیر"هم بو عید میاد؟؟
من به دوستام میگم  تا 26 بیان میخوان  بخورنم      تو مدرسه ما که طرحی برا فردا دربارش چیزی نگفتن      اما واقعا قبول دارم  ما رو کردن موش آزمایشگاهی از یه ساعت خودمون حتی خبر نداریم  
  اووووم آره خوبه خر خونی کن        تو حالا کی هستی که میگی ده خیر    ؟؟؟  هان هان هان ؟؟؟      نکنه مال خود  جنت شهری؟؟
آبجی من اون ورا نیستم...من این ور دارابم...ولی داراب مدرسه خاص میرم..
اتفاقا من به رفقا میگم دوشنبه میام،مث کفتار دنبالوم میفتن..هوا گرم شده رو مخشون اثر گذاشته!!:-) :-) 
بچا میگن تا همی هفتو...
عه چرا جنت شهری بلدی؟؟     خو حالا    دوستام میگم تا 26   میخوان بخورنم   میگم فقط همین هفته تازه بزور راضیشون کردم   شنبه که برنامه درسیمون چرته ورزشو قر آنو هنره  بیان روز آخری رو بترکونیم  مدرسه رو سرمون خالی کنیم خخخخ     من که خودم تا میگم 26   فقط تنها کاری که نمیکنن اینه که بیان دیگه  ...  ههههه بگذریم     اما شنبه رو کیفه میخوایم هر چی فضولی نکردیم بکنیم 
باید چه جوری نتایج ازمون را ببینم

 همتا بافسیل قهرکردی باماکه احیانا قهرنکردی؟؟؟؟؟:-(

اقا فرزاد همین بالا که نوشته جهت نمایش نتایج ازمون به وبسایتsanjeshcenter.com مراجعه فرمایید روش کلیک کن
بعد دیگه اونجا نوشته که باید چکارکنی.
من کل عید باید واسه المپیاد کامپیوتر بخونم 
نازی باهات حرف دارم  ان شا الله فردا وقت کردم میام سایت احسان   بهت میگم فعلا کار دارم 
آجی عزیزم  من اصن با تو قهر نیستم اما نه حسشه نه دلم میخواد بیاد تو سایت  اون     حالا فردا بخاطر تو میام  عزیزم      فعلا 
کیا دارابین 
این آخر شبی یه سوال:
تو کدوم رشته تخصصی میخاین برین؟؟
منم دارابیم..تا الآن دارم کتاب طالب تبار فارسی واسه امتحان فردا میخوندم...راستی
المپیاد کامپیوتر منابعش چیه؟؟چطوریه؟توضیح میدین؟

نازنین خانوم،سمپاد میرین؟داراب؟
 نازنین خانوم  من دارابی ام      اوووووووففف  آغاا امیر حسین چه حوصله ای   رشته منظورتونه ؟؟  من تجربی  میخوام دندون پزشک شم عاشقشم     من خودمم تا حالا المپیاد کامپیوتر شر کت نکردم واستون توضیحی ندارم      تمام 
آخ جون نفر دوم شهرستان شدم،اگه این دوتا مطالعات رو هم درس داده بود..اول استان هم میشدم..حبیف واقعا
امروز و فردا بعد از ظهر مدرسه دارم..
خودمم میخام برم ریاضی فیزیک..
مهندس نفت یا مکانیک یا برق..
خانم داندونپزشک اگه اومدیم مطبتون با ما کم حساب کن..
خخخخ
اوووم خوبه  عمو منم مهندس برقه  به نظرم بد نیست     باشه حالا من دندون پزشک شم  بعد  شما که اومدین مطبم اگه موفق به شناساییتون شدم  ازتون پول  ویزیت نمیگیرم    اما در مرحله اول شما مواظب دندونا تون باشین تا سالم بمونن  و سفید باشن  تا هیچ وقت نخواین  به من مراجعه کنین  
ما بچه هامون میگن فقط امروزو فردا    به زور راضیشون کردم  که شنبه بیان  البته مدرسه تا هفته دیگه هس من خودم دوس دارم تا 26 برم حالا ببینم میان یا نه   اما میترسم دیگه بهشون بگم  بیان  یه بلایی سرم بیارن          راستی اینجا کسی ورزشکار نیس  چه ورزشی؟؟
من اگه به دوستام بگم تا 26 بیان..به ضرب ساطور گردنمو میزنن..اونوقت 26،هفته ام میشه!!
"ان لله و انا الیه راجعون"!!حضور شما موجب شادی روح برادر گرامی میشود...
"اجر من الله"..
خو من چیکا رکنم چطور به دوستام بگم خونه حوصلم سر میره تا 26 بیاااان وااااااااای 

خخخخخخ  امیر حسین حتما می یام فقط نشونیتونم بنویس من از اون حلوا خرما هاا که کنجدم روش میریزن میخوامااا  حتما بگو برات درست کنن  
نتایج کلاس هشتم رو چجوی باید دید

نتایج هفتم کی میاد؟؟؟؟؟
نتایج بنیه هفتم کی میاد


آخ جون امتحان طالب تبار فارسی بیسست گرفتم...
خوشم به حال توامیرحسین.
ضد حالی..
"سیزده بدر"تولدمه!!!آخه روز از این نحس تر نبود؟؟
خخخخ   چه روزی   سیزده بدر ؟؟   بد ترین روز  ی که میشه تولد باشه آخه این روز میخوای بری بیرون آخییی در کت نمیکنم چون خودم تو  زمستون دنیا اومدم خخخخخ 
کوچیک بودم بهم میگفتن توی سیزده بدر همه آدما بخاطر تو از خونه در میشن..دیگه از این بهتر؟؟
منم میگفتم:وای ینی من ایقدر آدم مهمی ام!!!!!
ولی وقتی بیرون میرفتیم برام سوال بود چرا هیچکس بهم نیگا هم نمیکنه؟؟؟
آخیییی       درکت نمیکنم    اصن  چون نمیفهمم تو سیزده بدر دنیا اومدن چجوریه        اما باید واقعا بد باشه   راستی  کلاس نهمی؟؟
المپیاد کامپیوتر فتوشاپ و HTMLو... این چیزا هست 
آقا امیر حسین من دارابی هستم ولی بزرگ شده شیرازم 
کیا اهل دعوان 
من کلا این برنامه ها رو که نازنین میگی کمو بیش بلدم اما المپیاد شر کت نمیکنم  کی حوصله شو داره   بعدشم اهل دعوا   من من من من    خخخخ  البت آدمی هم  که  باهاش دعوا میکنم باید با جنبه باشه من با کسی دعوا میکنم که با جنبه باشه   و بدونه دارم با هاش شوخی میکنم 
من معمولا با پسرا دعوا میکنم هستی 
خدا پدر کسی که این سایت رو ساخته بیامرزه واقعا هر کی دوست بخواد راحت پیدا میکند 
حالا کو پسر ؟؟     من الان   از آزمون قبلی چنتا دوس پیدا کردم هر روزم باهاشون حرف میزنم  
آره،من نهمی هستم..
اوهوم  خب نازنین  بیا دعوا  حالا با کی خدا میدونه خخخخخ   ولش کن 
ده خیر الآن بارون میاد؟
دردو ده خیر  تو از اونور داراب کجاش زندگی میکنی منظورمه  تو کدام بخشش    تا بیا ادبت کنم بی سواد اون اسم ده خیر سفلا هست  الان  به اینجا میگن جنت شهر اوکی آغاااااا   میام میزنمتاااا   بعدشم نه بارون نمی آد 
هههه اوخییی پسر کوچولو در رفتی   نازییییییییی       ناز بشی الهییی تو    خخخخ
تچ تچ تچ    مردم چه  شیک زیر جواب دادن در میرن  هیییی  شما خو نیسین مام رفتیم  
سلام دوستان
اقا امیرحسین میری مدرسه تیزهوشان؟اگه مردی و راست میگی کد ملیتو بده در ضمن اسمش جنت شهره نه ده خیر البته بعضیا که ادمای امل و قدیمی ان میگن ده خیر ولی خوب اونا دیگه فهمو شعورشون نمیکشه شما که بافهمین دیگه چرا؟!
نازنین خانوم شما دارابی هستین؟
سلام به به پیدات شد عاری     نه امیر حسین مدرسه  تیز هوشان نمیره مدرسه خاص میره بعدشم نازنین  دارابی هس اما بزرگ شده شیراز    بعدشم   آره واقعا از بی سوادی طرفه که  این حرفو میزنه میگن جنت شهر نه ده خیر 
عاری نمیدونم اما این حس ششمم داره به من یه چیزایی میگه حالا بعدن بهت میگم 
عارفه خانم،اول من تیزهوشان نمیرم ولی مدرسه خاص میرم..البته شما هم باید عقلتون رو بکار بندازین..چون که سمپادیا که تو این آزمون شرکت نکردن..
دوم هیچ دلیل منطقی مبنی بر دادن کد ملی به کسی وجود نداره..
سوم ده خیر ده خیر ده خیر..
حالا مگه چی گفته نده کد ملیتوو.       جواب سوما  درد درد درد     چهارمن چرا در میری از زیر سوال  سوال کردم کجای  یا کدوم دهستان داراب میشینی    میخوام دوباره در بریااااا
عه دوباره از زیر جواب در رفت ؟؟    نه عاری میبینی بخدا بعدن که تو مدرسه بهت میگم میگی نه حالا  حس ششمم  خوب فعاله برات باید بگم 
عقل من کار میکنه شما از درک فکرای من عاجزی در ضمن فهمیدن اینکه سمپادیا هم ازمون دادن به عقل ربطی نداره شیرفهم شدی؟
منم زورت نکردم کدملی بدی
گفتن ده خیر نشان از بیشعوری و نفهمی شماس این که شما هی تکرار کنی شخصیت خودتو زیر سوال میبری حالا اقای عقده ای هرچی دلته بگو
همتا مدرسه خاص دیگه چیه؟؟؟
همتا منم 70 درصد حدسی که تو خصوصی بهم گفتیو قبول دارم
سلام نازی خوبی گلم؟
واااااااااااااااااااای  کفرم در اومد  با گوشی 
سلام عاری جون کم پیدایی چرانمیایی توسایت فسیل.؟؟؟؟
نازی  درس نمیدونم اما مدرسه هایی که غیر دولتی باشن نه ؟؟   اما من درس نمیدونم 
عاری سرش شلوغ بوووود  خخخخخخخخخخخخخخ
اصن اینجا حرف نزنین بیاین سایت آغا احسان 
از فسیلتون خوشم نمیاد نازی برا همین
همتا جان درشو ببند
نمیبندمممم  خخخخخ             میگما این امیر حسین خب هوا شناسی بلده هااا  الان بارون گرفته اما نم نم 
شاید تو زندگیتون چیزی بنام احترام یادتون داده باشن..
شما جای آبجی من هستین،این حرفا دیگه چیه؟کجا رفت آدمای با جنبه؟؟
منو باش دارم وقت خودمو تلف میکنم..حرفاتون هم پیش من هیچ ارزشی نداره!!
"ده خیر"گفتن من نشون از شوخ طبعی من داره..
در ضمن هیچ بی احترامی هم به شما نکردم.. من اومده بودم یه کم سرگرم باشم..ولی انگار داره به بعضیا خوش میگذره...
فردا آزمون دارم..
خدافظ
عاری بیا اونجا  سایت  فسیل 
به سلامت اقاامیرحسین.انشالله امتحانتوخوب بدی.
اووووخی  به این میگن بی جنبه زود بهش بر میخوره نازنین خانوم حالا دیدین گفتم من با آدمای باجنبه  دعوا میکنم خواستم این امیر حسینم امتحان کنم که دیدم نه زود بهش برخورد  بی جنبس  
بعدشم امیر حسین ما میگیم اسم الانش جنت شهره این اسم قبلی بوده و اسمی که آدمای بی سواد میگن برا همین  بعدشم منم همه اینا با شوخی گفتم  نمیخواد زود بهت بر بخوره 
ولش کن نازی  حوصلشو ندارم بی جنبه      بعدشم نه به کسی خوش نمیگذره مخصوصا با معاشرت و حرف زدن با  شمااا 
شما توی شوخی کردن خط قرمزو زیر پا گذاشتین!!
اگه هم بهتوم بی احترامی کردم،ادبم بهم اجازه میده ازتون معذرت بخوام..
افرینننننننن:-)
خوب من شوخ طبعیم  زیاده عین خودت   باور نداری ؟؟  الان که باید دیده باشی    

نه آغاااا  بی احترامی چیه من که گفتم من شوخی میکنم بیشتر نه دعوا  الانم من اون حرفارو به شوخی گرفتم      و آفرین که معذرت خواهی میکنی خوبه 
تا اون دنیا خداحافظ..
عه  دیوونه ای تو وایسا ببینم  ینی چی اون دنیا ینی  واقعا به دل گرفتی ؟؟
اقا امیرحسین ما احترام بلدیم شمام جای داداش مارو دارین منم قصد توهین نداشتم اما خودتون باعث هر حرفی که زدم شدین
حرفای جنابعالی هم واسمون ارزشی نداشت و ندارد
کسی مجبورت نکرده بیای اینجا و وقت بــــــا ارزشتوو تلف کنی بیشتر ماها هممون واسه سرگرمی میایم
شوخی هم حد داره اگه یه جا دیگه خواستی شوخی کنی اول فک کن شاید دیگران خوش نداشته باشن
حالام برو درستو بخون اغای مثلا درســــــــــــــــــــــــخون
به سلامــــت هه
عه دیگه واقعافهمیدم  به ظرفیت هر آدمی قبل از صحبت باهاش باید پی ببری 
عارفه خانوم اصلا نمیبخشمتون!!
خیلی بی ادبی...عههههههه
بخدا دلمو شکوندی،،برو بابا..
هه  عارفه رمان نوشتیاااا    اما واقعا شوخیت بد بود توهین به یه شهره   اما من به دل نگرفتم    عارفه هم میگه نباید شوخیت به این حد باشه        عارفه بعدشم این که بعدش معذرت خواهی کرد 
همتا ولش کن فک میکنه تحفس که داری میگی بمون ای بدم میاد از پسرای لوووس
عه چرا عین دخترا به دل میگیری  ؟؟    بعدا که میگم  ......           وااااااا یا  خداااا چرا یه پسر باید اینهمه دل نازک باشه؟؟
خوب نبخش چون منم نمیبخشمت
تو اول برو یاد بگیر ادب چیه بعد به من بگو بی ادب
اوووووه دلتو؟نه بابا
هه.:-)
خخخخخخ  واقعا بعید میدونستم یه پسر اینجوری باشه نه به اون  فسیل نه به تو 
نازی چه خبر ازمونتو چیکار کردی؟
نازی خوب داده  
من خوب دادم عاری.:-)
من به تو بی احترامی نکردم که ببخشی...
در ضمن معذرت خواهی کردم..
خیلی نامردین!!اول خودتون شروع کردین..
اما عاری واقعا ما از جنس مخالف خیلی بی خبریما اصن تو ذهنم نمیگنجید یه پسر اینهمه ناز نازی و بی جنبه باشه چه سریع  ناراحت میشه  الان چهره من از بس چشام و دهنم باز شده فقط چشو دهنه که دیده میشه 
خوب حالا خانوم امیر حسین       باشه ما اگرم شروع کردیم واسه  شوخی بود بعدشم اول من گفتم ده خیر یا تو ؟؟  حالا اینم به دل نمیگیرم  چون گفتی شوخی کردم 
بی احترامی نکردی اما از شوخیهای بی موردت ناراحت شدم
گفتی معذرت میخوام اما من که نگفتم بخشیدمت؟!
من نامرد نیستم از این کلمه هم بدم میاد لطفا دیگه تکرار نکن
حالا عذر میخوام اگه دوست داشتی منو ببخش
 @--@   o--0
خخخ چه باحال !!!! خوب ادامه بدین میبینم         والا من حرفی نزدم که عذر بخوام 
عاری یه لحظه به سایت احسان یه نگا بنداز 
 همتا دیگه بسه تمومش میکنی یانه؟
همتا خانوم من شما رو میبخشم اما اون رو..
من از عارفه خانم هم معذرت خاهی کردم..
ولی انگار اون یه عذر خواهی به منم بدهکاره،تا اونو ببخشم..
دل شکستن هم حق الناسه
نچچ    حالا واستا ببینم چی میگه این   امیر حسین 
اصن من که کاری نکردم یا حرفی نزدم بخوام بخشیده شم  افتاد  بعدشم عارفه معذرت خواست همین الان مگه ندید ی 
پاشین بیاین بریم هی بابچه مردم بحث بی مورد میکنن .
خخخخخخخ   نازی وایساااا  الا یه ذره دیگه بمونم  بعد میام 
امیر حسن عارفه تو حرفاش تو آخرین نظر عذر خواست 
  اوووووم  خوب دیگه پس کسی  نمیخواد چیزی بگه ؟؟
نچ کم حرف بزن جمع کن بریم.
داش امیرحسین من عذر خواستم حالا اگه دوست داشتی قبول کن
بچه ها فک کنم من باید برم تا اغا امیرحسین بمونه پس همگی بای
و حوصلم سر رفتهههههه این امیر حسینم که رفت   مسخره 
من  شما هم میبخشم..
حالا شما هم منو ببخشید تا حق الناسی بر گردنمون نباشه...
لبخند..
خداحافظ انشاالله موفق باشین..
صلوات برفس
صلوات بلندددددد.الله اکبر.
خداسعدی.
باوشششش حالا  من میبخشمت نگران نباش اون دنیا یقتو نمیگیرم           اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم    اما یجوری هستی نه واقعا   یجوری رفتارته   هه
عارفه خانوم معذرت میخوام..
ولی من شما رو نمیبخشم
شمام موفق باشی
این دفعه دیگه واقعا بابای
همتا من رفتم همونجا که میدونی خخخخ
پرووووووووووووووووووووووو  عارفه باید برام تعریف کنیاااااا      
راسی این بد بختو ببخش شب خوابش نمیبره ههههههه 
معذرت میخام..
جان خودتون منو ببخشین.
من بخشیدمت هه.
یا امام حسییییییییییییییییییییین  تو دیگه کی هسی  ول کنا امیر حسین    اصن من مجبور عارفه میکنم ببخشتت  اصن این چیزی به دل نمیگیره شوخی کرده میگه نمیبخشمت 
من حالا هر چی بگم بهتون بر میخوره..
ولی یه روز دلتون برام میسوزه و ته دلتون منو میبخشین..
آبجی منو ببخش..
ای یا حضرت فییل تو دیگه کی هسی بابا ما بخشیدیمت      بابا عاری میشوخه بخشیدتت 
اله جون خودت...
عارفه خانوم منو ببخش..
بابا بخشیدت این رفته جایی کار داشت  دوستمه میشناسمش بخشیدت برو دبگه تو اصن یه چیزیته 
خداحافظ..
ولی کلا موضوعی بود که بزرگش کردیم..
معذرت میخام..
خداحافظ
من اومدممممم با دسته ی گل اومدمممممم خخخ
ای بابا داش من بخشیدمت به دل نگیر همون اولم که گفتی ده خیر ناراحت نبودم فقط میخواستم امتحانت کنم همتا هم میدونه من درجه جنبم فوله ههه
من که میگم هیچی نبود بزرگش کردیم تو ول نمیکنی میگی ببخشید بابا عارفه دوستمه میدونم بخشیدتت همون اول حالا خوش گذشت خدافظ  
عارفه یه ساعته میگم قبول نمیکنه  فک میکنه راستکی میگیم 
همتا رفتم نبود منم دست از پا درازتر برگشتم شکلک گریه لفدا
بای 
کاش بود ازش میپرسیدم چه ازمونی داره فردا؟
همتا رفتی؟پس منم برم بای
آبجی دمت جیززززز
بابا بخیر و خوشی تموم شد.منم ناظر بودم!
من از همین الان اعلام میکنم وقتی اینجا داریم حرف میزنیم خیلی بدم میاد بقیه فقط نگا کنن خو حرف بزنید  بعدشم  هر کی هیچی نمیگه حتما دسش مشکلی داره که نمیتونه تایپ کنه   خخخخخ
منم بت نظر نگین موافقم
عزیزم موافق نباش  وقتی اینجایین حرف بزنین من بدم میاد مثلا 60 نفرن دو نفر حرف میزنن مگه جغدین  هیچی نگین 
 آقا یا خانم یه نفر اول شدم تبیرک بگو زودباش دیگه !!! بچه ها شماهم همین جور تبریک بگید !!!!.....
 آهای یه نفر معلومه که همهی حرفات دروغه  //// ............ تنبل کلاس!!!!! ههههههههههه
 وای بچه ها به شماهم گفتن باید تا 26 بیایین؟ ترو خدا جواب بدین !!!
اره گفتن ولی مانمیریم خودمون از دیروز تعطیلش کردیم.
من که خودم  میخوام  تا 26 برم دوستام  نمی یان    
لعنت به کسی که سوالات فارسی رو میده خدااااااااااااااااا 
پس جواب هاکیییییییییییییییییییییییی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زر زری  جوابها که اومده خیلی وقته 
سلام کاش منم هفتم بودم  ولی فکر کنید هستم با اجازه وارد شدم
میشه یه نفر بگه دقیقا چه ساعتایی بیام تو سایت خواهشا یکی جواب بده
زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد
از  سر پیمان  برفت  بر  سر پیمانه شد
سلام جناب بالاخره یکی پیدا شد
ای بابا این جا دختر پیدا نمیشه نکنه جزمن بقیه منقرض شدن
من هستم ولی نمی دونم کی بیای.:-)
سلام ببخشید از صبح تو سایت بودم رفتم و اومدم بیا ساعت ۴ بعدازظهر بیایم که هم درس نداشته باشیم و هم استراحت کرده باشیم تا هروقت که بخواین
ما که تعطیل شدیم درس ومرس هم نداریم.میتونی بیای توسایت ما اونجا حاضرینش فعالتراز ایناست.
بزن روکره ای که پیش تاریخ زمانم هست اونجا وارد سایت مامیشین حتما بیاید خوشحال میشیم.:-)
نازی جون نهمی ؟باشه حتما میام ما هفته قبل خودمون رو تعطیل کردیم حس مدرسه رفتن نبود
اره نهمم.
عید میخوای درس بخونی ؟تو هم ورودی مدارس می دی ؟ببخشید اگه زود خودمونی میشم چون ادم راحتی هستم
عیب نداره راحت باش.نه نمی خونم.
فوضول نیستما فقط چون نهمی ها امسال ورودی می دن ازت سوال کردم
من هشتمم چون عید و تابستون گذشته رو از دست دادم  خیلی پشیمونم عیدو از دست نده به عنوان دوست پیشنهاد میکنم
بابا یکی جواب من رو بده ؟؟؟
اره برامدارس ورودی میدم ولی میخوام این عید راحت باشم حال ندارم بخونم.
ماکه جوابتودادیم بروبالا بخونش.
سوال بگو تا جواب بگیری
بچه ها تا کی برا شهادت حضرت فاطمه عزاداری ؟
What???نمیدونم.:-(
اهای اونایی که تو سایت هستید می دونید ؟خواهشا جواب بدید
نازی تو که اینترنت داری برواهنگ ای دل رو از جهانبخش رو گوش بده به نطر من قشنگ می خونه
باش.راستی کجایی هستی؟؟
شیرازی
تو کجایی هستی؟
من از نوراباد ممسنی.:-)
من خیلی سفر نمی رم اونجا هنوز نیومدم ولی قسمت بشه  بیام شهرت رو ببینم
نکه سفر دوس نداشته باشم نه ولی شیراز خیلی جاهای دیدنی داره برا همین دوس دارم شیرازو بگردم سفرم میرم گاهی اوقات
عجب,اگه اومدی درخدمتیم.
ممنون تو هم اگه شیراز اومدی بیا تا در خدمت باشیم من اگ با کسی دوست بشم که خوب باشه از جونم براش مایه میزارم
نازی تو سایتتون هستی ؟
نازی جان امروز خیلی خسته ام خوشحال شدم از اشناییت شب خوش
اها راستی فردا اگ بیرون نرفتم سری می زنم به سایت خداحافظ
باشه عزیزم.فعلا شب خوش.
سلام کسی هست برا گفت وگو

سلام من اومدم داراب وطن خودم. کیا دارابی  هستن؟
پس خوش بهت بگذره ابجی
چند درصداز دانش اموزان  برای ازمون مرحله سوم قبول میشوند 
  مرحله سوم ازمون کی برگزار می شود
بابا سیزده به در بودا..
تولدم مبارک
علی جون مرحله سوم نداره.....
امیر حسین تولدت مبارک...
سلام نمونه سوالات مرحله دوم کی میاد ؟؟؟؟؟ ممنون میشم بیارین
این کاراچیه
الان کسی به این جا سر میزنه؟
 آره من هستم یه نقر.... جواب بده؟؟
عالی بود

لاله خانوم طبقه بندی کلاسارو تو مدرسه ی شما هم اعلام نکردن؟

در جوابIQتنبلی از ما نیومده.

ببخشید لاله خانم طبقه بندی کلاسارو واسه شما اعلام کردن؟ خیلی لفت میدن.

درجوابIQتنبلی از ما نیمده بقیه لفظ صفتشون رو واسه خودشون بکار ببندن.

آره چطور؟؟
اخه هنوز واسه ما اعلام نکردن نمیدونم دلیلش چیه؟

شنیدم هفته ی اینده مرحله سوم برگزار میشه برای کسایی که وضعیتشون عالی یا بسیار عالی هست.

تازه از شرشون خلاص شده بودیما.


واااااااااای همینو کم داشتیم ممنون از اطلاع رسانیتون
یاامام هشتم یعنی فقط اونایی که عالی گرفتن بایدامتحان بدن؟؟؟؟؟؟عجب گیری کردیمااااا اقا ولمون کنید من
امتحان بده نیستمممممممم.
من قبول شدن توچی یه نفر???
من قبول شدن توچی یه نفر???
توقبول شدی ؟ ای وای خدا خسته شدم کجایی کی بیام که باشی یه نَفَر؟؟؟؟.....😩😩😩😕😕😕😕😕😘😘😘😘😘
کمک ...،،جواب بدین خواهشششششششششششششششش!!😡😡😡😡😡😫😫😫😫😫😬😭😭😭😭😭😭😭😨😨😨😨😣😣😤😤😤😪😪😪😥😥😥
جوابببببببببببب؟؟؟؟؟؟😕😣😤😭😲😱😰
یه نفررررر؟؟؟!!!!😍😞😻💕❤️😘😍
کسی نمی خواد برا من پیام برازه؟ واقعا که حالا که اینجوری شد قهر قهر قهر.....😭😭👩‍❤️‍💋‍👩😡😡😕😔😐😮😳
کیا براآیه های تمدن هستن؟؟؟؟😢😶😵😦😫😟
من نیستم.
آخی،حیوونی نازی جون....😋😜
من برا آیه های تمدن هستم..
ب نظرم این آزمون مرحله سوم خیلی سخت بیگیرن..تازه جایزه هم میدن..
ب نظرتون آزمونای نوبت دوم استانی سخته؟؟؟
به نظرمن زیادسخت نیست درحدمتوسط میدن....
کنکورسراری که نیست یه امتحانه.
من که سر امتحان غش می کنم😓
فردا ازمون داریم من که اعلام میکنم اصلا نخوندم و خراااااااااااااااااب میکنم به نظرمم سخته چون نمره منفی داره اینطور که شنیدم
آره،یه خورده سخت بود..
همه سوالات عربی تقریبا از قواعد بود،ریاضی از فرمول ها بود،علوم بسیار مفهومی بود،دینی هم مفهومی بود و نیاز ب یه قدرت حافظه ی قوی داشت..چون اکثر بچه ها مطالب یادشون رفته دیگه چه برسه به سوالات مفهومی!!!
بچه ها کلیدسوالات نیومده؟؟؟

آزموناشون خوبه ولی جوابش و پاسخنامش خیلی دیییییر میاد 4و 5 روز زیاده خصوصا واسه ی این مرحله سوم که از همه مهممم تررر.

اصلا سوالات ریاضی وعلومش معلوم نبود چی بود همش شکل داده بود.
باسلام و خسته نباشید
میخاستم ببینم جواب بنیه علمی مرحله سوم کِـی میاد؟
ممنون میشم هرچی زودتر جوابمو بدید😊
سلام آقای mahdi ma میشود یک بخشی در وبلاگ برای آزمون پیشرفت تحصیلی مرحله سوم 
درست کنید . مثل آزمون های قبلی . میشود بگویید کی نتایج و پاسخنامه مرحله سوم میاد ممنون میشوم بگویید.

سلام آقای mahdi ma میشوود بخشی در وبلاگ بزای آزمون پیشرفت تحصیلی مرحله سوم درست کنید . مثل آزمونهای مرحله یک و دو  واگر پاسخنامه مرحله 
سوم آمد بر روی وبلاگ قرار دهید . بی زحمت میشود بگویید کی پاسخنامه منتشر و کارنامه کی میاد? خواهش میکنم به من بگویید . 
تورو خدا جواب علی رو بدید من هم با نظر های علی موافقم

اواااای کی نتایج را می زنن دارم دییووونه میشم حتی  کلیدشم نمی زارنننن
من که اول می شم
سلام ما هم حق داریم پس چرا حتی پاسخنامش رو نمیزنید یعنی این قدر سخته شونه میخوان یک پاسخنامه ای بزارنا وای عصابم خورد شده این ظلم در حق ما ها لطفا بگید

خخخخخخخخخخخ
دیگه واقعا قهر قهر قهر به من هم توجه کنید دیگه؟؟؟؟.....
ببخشید آدرس سایت آقا احسان چیه؟؟؟
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۰۷ محمد علی فلامرز
با سلام
من محمدعلی فلامرز دانش اموز مدرسه نمونه دولتی اندیشه (متوسطه اول ) کلاس هفتم هستم از شما خواهشمندم که کارنامه ی  آزمون پیشرفت تحصیلی مرحله سوم من را یک بار دیگر برسی کنید چون بعضی از سوال ها را جواب ندادم ولی برایم غلط گرفته اید و بعضی از سوال ها هم درست زده ام اما غلط گرفته اید من مطمئنم که اگر این مشکلات برطرف شود رطبه من هم بالا تر میاد
 ممنون
رتبه رو اینجوری می نویسن نه اینجوری رطبه iq
چرا هیچ کی سر نمی زنه؟؟؟
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۴۲ مرجع تقلید~
چون امتحان داریمممممم امتحانننننن
سلاااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممم
علیک سلام
لاله کلاس چندمی
هشتمم
الکی پرسیدم حوصلم سررفته بود
بچه ها بای بای تا امتحانه بعدی
حوصله منم سررفته بود که جوابتو دادم
خخخخخخخخخخخ
مریم چرانمیای خو حوصلم سررفت
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بشینین درس بخونین چه کاریه دایم اینجاها چت میکنین حداقل یه گروه تلگرامی هم میساختبن برا چت بد نبود
میساختید
ما که هفته دیگه امتحان پیشرفت تحصیلی داریم
🤔
ما هم دهم هستیم16پیشرفت تحصیلی داریم
Salam
بهنام هستی؟
میشه اصل بدین بشناسیم  این وبلاگ مال جنت شهریاس؟مدیر وبلاگ کیه؟
اره هستم جناب امیر
سلام لادرس وبلاگ مدرسه شهید زاهدی جنت شهرjanan12bahman.blog.ir
سلام آقا امیر ببخشید جنت شهر کجاست؟!🤔🤔
استان فارس شهرستان داراب
Singer@
آیدی تگلرامم
مدرسه 12بهمنjajan12bahman.blog.ir
سلام دوستان حتما به سایت:janan12bahman.blog.irسربزنید خوش حال میشیم سایت مدرسمون هس عکسهای دانش اموزا رو هم گذاشتیم من تا چند روز دیگه مطالب جدید تری هم میذاریم مدیریتش با منه
مرسی ممنون
خواهش
IQکی هستش؟
سلام ماامروزآزمون پیشرفت تحصیلی داشتیم خواستم بپرسم نتایج چندروز بعد اعلام می شه ؟
باید صبر کنی مدیر سایت بیاد جوابتو بده لطفا زود زود برا دریاغت جوابت به سایت سر بزن
باید صبر کنی مدیر سایت بیاد جوابتو بده لطفا زود زود برا دریافت جوابت به سایت سر بزن
عچقم اگه میخواستم توبدونی که اسممو این نمیگذاشتم
😑
هه
کسی نیس بحرفیم
سلام دوستان گرامی نتایج امدولیوقتی می رم داخل سایت آزمون پیشرت تحصیلی کدملی هم می زنم ولی نماید کسی می دونه بایدچکارکنم؟
سلام
علیک من اوللللل شدم
خب به ماچه که اول شدی:)
باهمه بودم به جز تو!!
تبریک میگم
خیلی ممنون از مریم مرسی به تو میگن یه خانم گل
😐
 سلام بچه ها خوبین ...راستی کی تواستان اول شده .. زودباشین بیاین جواب بدین دیگه ..اها راستی لاله جون عزیزم تو دقیقامیشه بگی کجا اول شدی  استان ..منطقه ..مدرسه .. وای مردم ازبیکاری یکی بیاد یه چیزی بگه...ا
نتایج رو دیدم خوب بود برا من
شلام
سلام تیز هوشای کشششششوررررررر
سلام ببخشیدااااامیشه یه کانال تلگرام درست کنید حداقل اونجا چت کنید بی زحمت
سلام میشه جواب های سوالات ازمون دوم کلاس هفتم بذارید؟؟؟؟؟؟؟؟ باتشکر
IQ به نظرت کسی شمارشو میده که گروه درس کنیم؟فقط میشه یه کاری کرد یه گروه بسازبم ادرس گروه رو بذاریم تو وبلاگ تا هرکی خواس بیاد تو گروه
خدااااااروشکر نظر آقا امیر روهم فههههمییدیم خدا وکیلی چقدر فکر کردی تا به این نتیجه رسیدی؟ خودمم میدونستم منظورم هم همین بود خداییش آی کیوت صفرههههههه
بروبچ به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بذاریدsherdaneshamoz
ای کیوم صفر نیس با نوشتن منظورتو خب نمیرسونی
ایدی تلگرامم:amir009242@ بیارینم داخل گروه
گروهی نداریم وقتی میگم آی کیوت صفره تو بگو نیس
خب بسازین
بساز ما رو هم بیار توش
سلام الان من دهمی هم اونوقت شما میخایید هفتمی هاااا چیکار کنید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی